Saturday, September 10, 2011

Jeffrey Campbell Brit Home Fashion Show Part 2





oh... it's fun!

9 comments:

  1. These are really nice boots. I have a stupid question. I moved from Texas to the East coast and am not used to snow. Are these boots good for walking in snowy weather? Thanks, I would appreciate any help!

    ReplyDelete
  2. Kavita>
    Hi! I live in CA and don't have any problem with snow around here..
    I think these are good for snowy weather but I wouldn't wear these in thick snow. These are wrapped boots, so it'd leak easily from the side, I think..

    ReplyDelete
  3. Keiko, The last outfit wins hands down. I don't know the name of the top. But I love the Brown and Cream colors. Such a feminine look deserves a rowdy boot.

    ReplyDelete
  4. どれもすごくおしゃれ!!どんな服装にも合う優秀なブーツだね!!本当素敵!

    ReplyDelete
  5. Laura>
    he he.. thank you
    I got the top off ebay a while ago!

    Sayaka>
    ありがとう♪ でもこのブーツ重たくって・・笑 Anthroのブーツも狙ってるのいっぱい!!

    ReplyDelete
  6. はじめまして。Naomiと申します。私はLAに住んでいます。ジェフリーキャンベルのBrit in Brownを探していますが、どこもSold Outで途方にくれてます。Keikoさんは、アメリカで購入されましたか?どうしても欲しいので、今は日本のWebで買おうかとも思ってます。購入場所を教えてください。お願いします。 

    ReplyDelete
  7. http://keikostanpopo.blogspot.com/2011/09/jeffrey-campbell-brit-home-fashion-show.html

    ReplyDelete
  8. I know this site. It was sold out. That's why I asked you.

    ReplyDelete
  9. Naomiさん>
    娘を寝かしつけてる最中にベッドから片手でリンク張ったのでコメントできずに失礼しました!! 私はShopbopで購入しましたよ!サイズ売り切れでしたか・・・ ><
    他に http://www.solestruck.com/jeffrey-campbell-brit-black-distressed/index.html チェックしてたんですがそっちは私のサイズが売り切れだったので・・ 後はEbayくらいかな・・ お役に立てなくってごめんなさい!!

    ReplyDelete